Geoblog.pl    tomko    Podróże    Autotour wokół Bałtyku - 5 stolic w 3 tygodnie    Ruszamy w drogę - kierunek Gdynia

Ruszamy w drogę - kierunek Gdynia

Polska, Kielce

Wyjeżdżamy w trasę moim, niedawno zakupionym voyagerem. Kupiłem 7-osobowe auto aby móc swobodnie jeździć na wyprawy, gdzie tylko da się nim dojechać. Jedzie nas 5 osób, więc mogę zostawić ostatni rząd siedzień w aucie i tym samym zwiększyć powierzchnię bagażnika. Zabierając znajomych zawsze jest raźniej i taniej, choć mniejszy komfort, bo bagażnik mamy na full. Zabraliśmy oczywiście namioty, krzesła turystyczne, grilla, butlę gazową i wiele innych rzeczy. Przed nami długa droga.

Planujemy być w trasie 3 tygodnie i po 3 dniach na festiwalu Opener w Gdyni objechać Szwecję, Finlandię i kraje Bałtyckie. Mamy plan i postaramy się go trzymać. Jedyną rezerwację jaką zrobiliśmy to bilety i pole namiotowe na festiwal oraz bilety na prom z Gdyni do Karlskrony. Reszta wg wcześniejszego rozeznania w internecie. Raczej pola namiotowe, bo taniej, a Skandynawia to drogi teren. Byliśmy w Szwecji rok wcześniej przez tydzień, to coś wiemy na ten temat.